Recenze

Recenze: Temná akademie: Rozpolcení - Gabriela Poole

8:27 Tereza Vlčková 3 Comments

Série: Temná akademie
Autorka: Gabriela Poole
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 288
Vyprávění: Er forma zaměřená na Cassie

Anotace: Darkova akademie začíná nový semestr ve starobylém Instanbulu. Cassie je vznešeností města nadšená, nemá ale sílu na to, aby si pobyt pořádně užila. Musí si zvolit mezi privilegovaným světem Vyvolených a svými nejlepšími přáteli. Cassie stojí před osudovým rozhodnutím, které jí může změnit život jednou provždy. Mezitím se městem plíží vrah a podezření může padnout na kohokoliv...

Třetí díl napínavé tajemné série.

__________________________









Postavy
Již třetí semestr se Cassie Bellová vrací na Darkovu akademii. Od prvního semestru již prošla mnoha změnami - to, že má v sobě část mocného ducha Estelle Azzedinové je jen jedna z nich.
V tomto díle se Cassie spřátelila s Richardem. Jako postava je mi velice sympatický a doufám, že bude v dalších dílech o to víc. Křivdy z prvního dílu jsem mu už tak nějak zapomněla :D.
Zato Cassiin (teď už bývalý) přítel Ranjit mi lezl krkem. Nepomohl jí, když to potřebovala a teď za ní lezl a snažil se vše napravit. Bohužel ale dost hloupým a nebezpečným způsobem.

Z celé knížky mě ale nejvíc štval Jake. Ten kluk vážně musel strkat prsty úplně do všeho...


Hodnocení
Sérii Temná akademie mám moc ráda. Líbí se mi nadpřirozené téma ducha v těle Cassie a celkově je to takové oddechovější, ale přesto kvalitní čtení. Vždycky se těším na další díl, že si ho vezmu do školy a budu číst pod lavicí :D.

Jediné, co bych asi vytknula bylo, že se autorka poměrně často opakovala při popisu města, kde akademie sídlila - Instanbulu. Pořád opakovala "minarety a kupole". Taky jsem nepochopila účel, proč se akademie vlastně stěhuje a jak studenti překonávají jazykovou bariéru, plus ještě proč se sakra chce Alaricu Darkeovi stěhovat několik sousoší a svou kancelář stále na jiná místa. Myslím ale, že to se dá překousnout už jen proto, že od takovéto jednodušší knížky jsem nikdy žádné extra propracované popisy nečekala.

Celkově se jedná o pěknou oddychovku, po které by určitě měl sáhnout každý milovník fantasy. Myslím, že si Cassie (a dokonce i ducha Estelle) oblíbíte, stejně jako další postavy.
Tento díl mě také napnul a už se moc těším na pokračování.
Hodnocení: 8/10
Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment :).

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Táto séria sa mi páči, na to, že to písala Smithová ma to celkom baví 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se, až si to koupím. Také jsem nepochopila, proč se neustále stěhují... Ale což, to je jejich věc. :D Sakra, já chtěla by byla s Ranjitem! Ach ty zlověstný osude!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zrovna knížku dočetla a hodně se mi líbíla :)

    OdpovědětVymazat