Photography

Knihy

3:09 Tereza Vlčková 9 Comments


Hunger Games
Miluju knížky, ale to asi vzhledem k zaměření blogu není žádný překvapení. Já miluju všechny knížky, hlavně ty nový, papírový. Krásně voní, když si je přinesete domů.
Někdy skrývají příběh, který mi vezme dech, hrdiny, které si zamiluju. Jindy jsou to jenom průměrné románky, které mě zabaví ale nijak moc ze židle nezvednou. 
Tyhle fotky jsou jenom nepatrný zlomek z magie knížek, ale i tak doufám, že se budou líbit :). 
Fotila jsem svoji anglickou verzi Hunger Games a Hush Hush, na konci je potom nějaká příručka, kterou jsem našla doma a její stránky držely... No uvidíte sami :).

Hush hush - Zavržený

You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Krásné :) Miluju vůni knih i knihy jako takové :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluji vůni nové knihy a taky tomu pocitu, kdy člověk knihu drží v ruce se nic nevyrovná a já vím o čem mluvím.. na Vánoce jsem dostala tablet speciálně na čtení knih, přečetla jsem z toho asi čtyři knihy a musela jsem si zajít do knihovny, abych vrátila knihy, co jsem si před Vánoci půjčila a i jsem si nějaké půjčila.. nejlépe se čte z klasické knihy, číst knihy v e-podobě není ono - alespoň teda ne u mě..
    Každopádně krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Miluji knihy a miluji jejich vůni...

    OdpovědětVymazat
  5. Anglická verzia Hier o život! Na to by som si netrúfla. (zatiaľ)

    Vôňa starších kníh je dokonalá najmä ak mám pri sebe aj šálku čaju.
    Tie nové sú krásne ale smrdia. Väčšina z nich. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hunger Games jsem přečetla první díl a zítra si jdu do knihovny pro druhý, akorát jsem četla česky, v angličtině totiž moc neexceluju :-P A vůni nových knížek taky miluju <3

    OdpovědětVymazat