,

Cyklofoto výlet

13:50 Tereza Vlčková 9 Comments


Dala jsem se na ježdění na kole. Baví mě to víc než běhání, protože si člověk polovinu cesty vlastně veze zadek :D No nic. Ujela jsem několikrát za sebou okruh o 17km, ale nakonec mě to skolilo, protože se mi nechtělo vracet pro bundu, takže jsem to odnesla teplotou a rýmou. Naštěstí už je všechno v pohodě, já jsem poučená pro příště a už se těším na další výlet.

Jednou jsem k sobě dokonce přibalila Hectora a tohle je výsledek.









Ano, nejvíc času jsem strávila v poli a fotila se na samospoušť :D

You Might Also Like

9 komentářů:

  1. tiez som vcera vytiahla bicykel :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc pěkný blog! :)
    Já jízdu na kole zbožňuji, ale nikdy se mi nechce jezdit sama :P.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ! :) Jmenuji se Lucia a tvůj blog jsem si zamilovala<3 Založila jsem si blog,píšu nějaké ty recenze a chtěla bych tě požádat o shlédnutí blogu a případný komentář s názory. Moc děkuji:)

    www.crazynewdays.blog.cz

    PS.Fotky jsou krásné,recenze ještě lepší. Tvůj blog na mě působí moc příjemně a rása

    OdpovědětVymazat
  4. Ze začátku se tak nehuntuj :-D Chce to nejprve menší vzdálenosti :-) Já na kole jezdím moc ráda, jsme na něm každý den, pokud je hezké počasí. Jinak pěkné fotky .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee to su velmi pekne fotky. Take vesele jarne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně zajímavé fotky! :) Ty v tom poli jsou super:).

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou nádherné !

    OdpovědětVymazat