Recenze

Recenze: Mezi nebem a zemí - Zamilované duše

10:32 Tereza Vlčková 0 Comments


Autorka: Stacey Kade
Nakladatelství: Fragmen
Počet stran: 208
Vyprávění: Ich forma z pohledu Alony a Willa

Anotace:
Duše Alony Dareové se po nehodě vrátila zpět ze záhrobí. Nyní se na ni začínají obracet další zbloudilé duše a ona potřebuje pomoc. Dokáže najít společnou řeč s Willem - jediným člověkem, který jí slyší, ale o kterého předtím nezavadila ani pohledem? Potřebuje jeho pozornost opravdu jen kvůli ostatním nebo jí na Willovi záčíná záležet víc, než je ochotná si připustit?

_______________________________________________


Děj
V druhém díle se opět setkáváme s mrtvou Alonou a Willem, tentokrát ale ještě přibývá postava tajemné lovkyně duchů Miny. Ta má na celou věc úplně jiný pohled, než Will, který se stává značně nalomeným a na pochybách, což samozřejmě Alonu štve. A když se k tomu všemu přidají problémy ohledně jí samotné, nějaká hloupost ve stylu Alony Dareové je nasnadě... jako třeba když chce dát vědět svým rodičům, aby nevyhazovali její věci, a to prostřednictvím Lily v kómatu...


Ke konci jsem doufala přesně v to, co se stalo. Je to podle mě úplně nejlepší rozuzlení, které si mohla autorka vymyslet, přestože oba hlavní hrdiny ještě čeká spoustu záležitostí k vyřešení. Zároveň jsem ráda, že se Will posunul ve svém životě a hledání informací o tom, kdo doopravdy je.
Přesto mě ale trochu zklamalo, že slibná milostná zápletka, která se začínala rozvíjet na konci druhého dílu se teď docela zasekla. Ale není se čemu divit, děj se odehrává jen v několika málo dnech a postavy mají plné ruce práce s jinými záležitostmi. Ale i tak, na romantiku mezi Willem a Alonou jsem se těšila skoro nejvíc, ale bohužel jsem si moc na své nepřišla. Ale nevadí, alespoň zde nechybí akce - od začátku do konce.


Postavy
Oblíbila jsem si Willa i Alonu už v minulém díle, ale tentokrát mě Alona docela štvala. Posun, který se s ní udál v minulém díle se na pár kapitol úplně ztratil a zase to byla ta namyšlená princeznička. Zato Will, ten je slaďouš pořád :D Hrozně se mi líbilo, jakou laskavost pro Alonu udělal, takovým milým a nevtíravým způsobem.
No a postava Miny... Ta holka mi od začátku nijak nevadila, je taková neslaná nemastná. Zato Lily a její rodina... být Alonou, vážně bych nevěděla, jak se k nim mám chovat, co mám dělat. Za to ji docela obdivuju, že to zvládla s takovým přehledem.

Hodnocení
Musím říct, že druhý díl udržel laťku stejně vysoko, jako první - tedy tak vysoko, jak je to u takovéhle nenáročné a odpočinkové série možné. Udržel mou pozornost a zvědavost od začátku dokonce, obzvlášť kvůli zvratům, které si autorka připravila, a díky kterým mě o to víc navnadila na další díl.

Celkové hodnocení: 9/10

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment :).

You Might Also Like

0 komentářů: