Knižní prostřeno

9:13 Tereza Vlčková 3 Comments

Rozhodla jsem se také přidat do projektu VeEee - Knižní prostřeno. Na Prostřeno na Primě jsem taky občas koukala, takže mi to přijde jako fajn nápad =).

Předkrm


Krásní mrtví - Summer
Je to taková tenoučká knížka formátu Upíří deníky, takže jí máte přečtenou za chvilku. Přesto má ale něco do sebe a moc se mi líbí. Je plná lásky a napětí, ale i beznaděje a to vše v tak malé knize.

Hlavní chod


Jak začíná láska
Myslím, že tohle komentovat moc nemusím, bude to takový trochu internetový hlavní chod, protože je kniha psaná v e-mailech :D. Ještě jsem ji nečetla, ale mám ji už doma a moc se na ní těším. Meg je moje oblíbená spisovatelka, takže z ní snad žaludeční vředy mít nikdo nebude =D.

Dezert


Vampýrská akademie - Pokrevní pouta
Na tuhle knihu se těším už hrozně dlouho. VA se mi hrozně líbila a tohle bude doslova takový dezert k VA pro všechny fanoušky :).

Tak kolik dáte mému menu bodů? 1 - 10 :)


You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Až na předkrm se mi meníčko zamlouvá :) 8 bodíků :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se zase nezamlouvá dezert:) Pokrevní pouta jsou pro mě jasným hlavním chodem, takže dávám 7 bodů :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu soudit, ani jednu knihu jsem nečetla, ale když vydoluju v hlavě názory a porovnám obálky, jasných 8 bodů :)

    OdpovědětVymazat