Knihovna

Prázdninová výzva: Knihy z knihovny

14:41 Tereza Vlčková 3 Comments


Tak tohle je můj poklad =D. Tohle všechno je z knihoven a půjčila jsem si to na prázdniny =D. Máme ve městě pět knihoven, takže je to ze všech pěti tak nějak rovnoměrně rozpůjčované, takže nikde snad nemají díky mně prázdné police. Ještě mám dvě knihy v knihovně rezervované a čekají na mě, takže tohle ještě není definitivní stav. Ale jak na to koukám, jsem zvědavá, kolik jich za ty dva měsíce a čtyři dny k dobru k červnu a září dám =D. 
Té coly si prosím nevšímejte, nejsou v ní žádné drogy =D.

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Takovej komínek jsem snad ještě neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páááni, to je knížek. Vsadím se, že je ten komínek je větší než já :D

    OdpovědětVymazat
  3. No wow, to je úctyhodný počet, máš můj respekt, jestli to stíháš číst v termínu.:) Vidím ale pár titulů, na které bych si ráda přečetla tvůj názor,snad budeš mít čas .. hezký výběr. :)

    OdpovědětVymazat