Film,

Filmová recenze: Hostitel

13:50 Tereza Vlčková 2 Comments

Kamarádka mě včera upozornila na premiéru, o které jsem vůbec nevěděla :D. Každopádně dneska jsem neváhala a šla. V kině bylo poměrně málo lidí, přestože u nás film už víckrát nehrajou. Popravdě jsem se divila, že i k nám se film dostal v den premiéry přesně. Ale těšit jsem se začala velmi rychle.


Musím říct, že knihu jsem četla před dost dlouhou dobou - asi před třemi roky - takže se mi během filmu spojovaly dávno zapomenuté nitky příběhu a vybavovala jsem si, co se stane dál. 

Musím podotknout, že Duše jsem si představovala trochu slizčí, ne jako něco jako peříčka, ale rychle jsem si zvykla :D. Ze začátku mi také moc nesedla herečka, která ztvárnila Melanii, ale i to se dá snadno skousnout. A na co se dalo koukat rozhodně byli herci představující Jereda hlavně Iana. Ten se mi líbil ze všech nejvíc, i když má takový trochu krysí obličej. Ale i tak mu to slušelo =D.
Herecké obsazení: 9/10

Jak už jsem řekla, děj si pamatuju z knihy jenom matně, ale když jsem sledovala film, rychle jsem si ho zpátky vybavovala. Nechybí akce ani emotivní konec, při kterém jsem zadržovala slzy. Jo jo, smutná hudba, atmosféra a velké plátno dělají svoje :D. 
Děj: 10/10



I zpracování filmu bylo skvělé. Úkryt v hoře byl zpracovaný úžasně. Napůl mi připomínal nějaký vojenský kryt, ale polní podmínky vystihly skvěle. Stejně tak úžasné bylo pole se zrcadly na sebou. 
I vize světa ovládaného Dušemi se mi moc líbila, tedy jen z pohledu diváka :D. Stříbrná, lesklá auta a motorky, bílé uniformy a sterilita, přesně tak jsem si to představovala.
A oči lidí, kteří měli v sobě Duši byly vážně úžasné. Člověk je nemohl přehlédnout. Akorát mi místy přišlo, že Wanda-Melanie kouká každým okem trochu jinam, ale to už je vážně jenom detail.
Zpracování: 10/10

Celkově se mi film moc líbil a rozhodně mě nezklamal. Líbilo se mi i styl záběrů, protože kamera nezabírala obličeje příliš zblízka ani sebou netřásla při akci, takže se na film dívalo velmi dobře.
Zkrátka to rozhodně stojí za to a musím říct, že se to skoro vyrovná mým matným vzpomínkám z knížky. Jakmile jsem se dostala z kina domů, dostala jsem vážnou chuť znovu si Hostitele přečíst, protože se jedná o úžasný příběh plný emocí, napětí i akce.
Celkové hodnocení: 10/10

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Jake Abel je hot!!! Už sa na film teším 8) Knihu som ešte nemala česť čítať, ale plánujem napraviť 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Konečne niekto, komu sa viac páčil Ian! Aj ja som na tom rovnako a nechápala som, prečo má každý radšej Jareda. Aj v knihe bol Ian lepšia postava. A okrem toho mám Iana rada aj z Percyho Jacksona. Nedávno vyšiel trailer na dvojku :D už sa na to tak teším.
    Dobre no. Na Logana Lermana nemá nikto. Ale myslím si, že Jake sa do Hostiteľa hodil.

    OdpovědětVymazat