Kritika,

Recenze: Vytržení

15:51 Tereza Vlčková 5 Comments


Název: Andělé 3 - Vytržení
Autorka: Lauren Kate
Nakladatelství: Knižní klub
Vyprávění: Er forma

Anotace: Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco - nebo někdo -, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem - najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.

________________________

Postavy a děj? ... ale prosím vás, s tím si nelamte hlavu, hlavně že se všichni máme dobře...

Lucinda je ta nejdokonalejší postava, s jakou jsem se za poslední dobou setkala. Nemá jedinou špatnou vlastnost, je krásná a ve všech svých životech se jmenuje nějak podobně. Jo a jejich láska s Danielem je úplně nejvíc největší a žádná jiná se jí nevyrovná. Většina lidí o takové lásce jenom sní!
Nevím, jestli autorka sama sní o  nějaké obrovské lásce, nebo si myslí, že se svým mužem zažívá lásku, o které si ostatní nechávají jenom zdát, ale neustálé omílání toho, jak jsou Luce s Danielem nejvíc nejzamilovanější a jejich láska je LÁSKA DUŠE, KTERÁ TRVÁ NAVŽDY!!! mě trochu hodně sralo, zvlášť poté, co jsem už asi ve dvacáté kapitole za sebou četla, jak má Daniel strašně krásnou duši a jak hluboce se milují.

No a náš milý Daniel, věčně trpící chudáček, který šíííleně miluje Luce, ať už je to Lulu, Luška, Lajla nebo (tohle mě docela dost pobavilo) Lu Sin, ve všech jejích reinkarnacích a potom strááááááááááááááááášně mooooooooooc trpí, když mu umře? Kromě toho, že je to strašný mučedník, nikdo se mu svojí krásou nevyrovná a hrozně miluje Luce toho o něm vlastně moc nevíme...

Autorka nám vytvořila hezký páreček Mary Sue a jejich kamarádíčky. Luce je taková ta holčička, kterou musí držet stranou, aby náhodou nepřišla do nebezpečí a Daniel je zase úplně ten nejvíc nejúžasnější a, jo, šíleně trpí pro svojí šíííleně úžasnou lásečku.

Stejně tak zbytek postav. Všechny postavy jsou hrozně předvídatelné a ploché jako dálnice, co si budeme povídat. Příběh je nemastný neslaný stejně jako jeho hrdinové a uvěřitelnější je i invaze ufo. Ale počkat, něco takové se v knize vyskytuje také, protože postavy volně přecházejí do minulosti a dávají echo svým minulým já. Autorka si zahrávala s časem, ale totálně debilně. Tohle téma by si zasloužilo vysvětlení, protože takhle vlastně může být jeden člověk v jednom okamžiku třeba dvacetkrát. Autorka ani nenapsala, odkud vlastně nekonečná láska Lucindy a Daniela sahá, protože sama neřešila, kde vlastně začíná čas. To se jako ti dva vídali jako pravěcí lidé, když byla Luce ještě opice? Protože pokud vím, i tam sahá historie lidstva a Pád andělů, který byl údajně na začátku času musel být ještě dřív, než tohle.

Proč to vlastně čtu?
... abych mohla kritizovat... 3:)

Knížka se dá číst - to rozhodně ano, ale autorka totálně nezvládla postavy a i v ději jí toho dost uniká. Třeba stíny - Hlasatelé - byly v minulé knize představované jako odraz minulosti, a teď se jimi najednou dalo cestovat do minulosti a měnit ji? Celkově jsem se v téhle knize na logiku vykašlala a nesnažila se to ani pochopit, protože to prostě smysl nedávalo. To samé její podání Pádu, tedy okamžiku, kdy v nebi nastal rozpor a někteří andělé padli.


I na konci knížky mi přišlo, že se postavy nedozvěděli nic nového. Luce šla do minulosti aby zjistila, že ve všech reinkarnacích strašně milovala Daniela a byla si strašně podobná, a že má Daník fakt seksi dušičku, která vždycky pozná tu její. To jsem jí klidně mohla říct na začátku knížky a celá knížka by se smrskla asi tak na dvě stránky.

Fakt nesnáším reinkarnace.
Kdybych byla taky nějaká taková reinkarnovaná nesmrtelná duše předurčená k milování jednoho kluka, dala bych mu kopačky a našla si někoho jiného, kletba nebo ne. Ať si trpí chlapeček sám.

Hodnocení: Sračka... pardon za sprosté slovo, ale nanašla jsem lepší výraz, který by knihu charakterizoval a na stupnici 1 až 10 se mínus sto dvacet nenachází...

Série Andělé může směle konkurovat další sérii o Andělích od Alexandry Adornetto, ale na špičce sraček se pořád ještě drží Škola noci.

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Škola noci. byla docela fajn - do pátého dílu. Pak to bylo takový ... - nechci být sprostá takže ekskrement - že další dály kupuju už jen z nostalgie a nebo z legrace. Ne vážně, kdyby se založila liga nejnahloupějších hrdinek tak jsou Zoey a Luce na prvních příčkách.
    Tu knihu ad Adornettové jsem nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uvažovala jsem nad tím, že si to přečtu, ale asi od toho upustím, protože knížky plné Mary Sue nemám ráda, fakt že ne

    OdpovědětVymazat
  3. To, kdy se setkali je v poslední knize. Je to tam vysvětleno a věř mi, jsou krásnější než Daniel. Třeba takový Jitřenka (Lucifer), ten překoná všechny. :/ Škoda, já tu knížku četla před dvěma roky a přišla mi docela fajn, ačkoliv jsem některé pasáže přeskakovala. :D

    OdpovědětVymazat
  4. o postávách - s těmi si hlavu nelamte :D jop, to mě rozesmálo, přesně to si totiž pamatuju, Luce je prototypem Mařeny, Stmívání hadr a společně s Danielem tvoří tak krásný pár, že tenhle díl už jsem nedočetla

    OdpovědětVymazat