Knihovna,

Celkové úlovky z 1. - 11. května

12:50 Tereza Vlčková 2 Comments




Tohle všechno už mám zatím doma na prázdniny =D. Neříkejte mi, jaký jsem šílenec, blázen, idiot, vybírač knihoven a podobně, prosím. A neříkejte, že pochybujete, že to přečtu, chci jen a pouze podporu =D. Knihy si půjčuju od začátku května - v červnu je můžu prodloužit do září.
Mimochodem, ta kniha bez nadpisu je Jana Eyrová, a ve třetí řadě je Fantom Manhattanu, zbytek myslím poznáte všichni.
Zbytek knih a svoje další knihovní úlovky budu postupně doplňovat. Ještě mi zbývá 11 rezervací, plus nějaké knihy, které si chci pohlídat a nějaké, které si chci koupit, plus nějaké recenzní výtisky. 
Ty jo,ale že je toho fakt dost :D.

Ještě jsem nezmiňovala, že tahle moje osobní výzva už má dvouletou tradici, a o průběhu čtení vás o prázdninách samozřejmě budu informovat.
Jen pro zajímavost - 39 knížek = to mám na jednu zhruba den a půl dne =D.
Zvládnu to? Přečtu to?
Dozvíte se jen a pouze zde... Všechny tyto knihy už jsou v Ďáblově kabelce =D.

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Bože, toho je! :') Zááávist. Obvzlášť ta VA! :) Já si jí brzo taky pořídím ;)

    OdpovědětVymazat