Deník

Jak mi knihovnice vynadala...

11:42 Tereza Vlčková 2 Comments

... že prý moc čtu.
Na prázdniny jsem si rezervovala asi 45 knížek. Já vím, blázen =D. Většinou to jsou novější tituly, které jsem si chtěla přečíst třeba od února, března a na prázdniny je chci právě proto, abych měla co číst a pořádně si je užila (knížky i prázdniny :D).
No a v našem městě jsou tři pobočky dětské knihovny a tři pobočky dospělé. V ústřední půjčovně pro děti a mládež je samozřejmě nejvíc knížek, což znamená, že tam mám nejvíc rezervací.
Je tam zrovna taková nepříjemná knihovnice, tlustá, krátkovlasá a prostě nepříjemná. Už minule (asi před týdnem) mi řekla, ať si nedělám tolik rezervací, že jim tam potom nic nezbyde. No, jenže já už jsem si je udělala před časem, tak mi teď knihy pravidelně chodí.
Dneska mi zrovna přišla další kniha, tak jsem se odhodlala do knihovny jít, protože jsem věděla, že ta knihovnice zase bude mít kecy. A nespletla jsem se. Samozřejmě jsem si vyslechla, že mám další rezervaci, i když mi říkala, ať si jich tolik nedělám, ale to, co mi sdělila na závěr mě odrovnalo.
"Jak toho můžeš tolik číst? Že z toho nezblbneš," řekla mi.
Já jsem si přitom vždycky naivně myslela, že knihovnice hodně čtou a mají rádi lidi, co jsem na tom stejně. Nebo že mládež skoro vůbec nečte. Tak omyl, no =D. Asi jsem nějaká hříčka přírody.
Plus ještě přede mnou do knihovny přišla kamarádka, která chodí o rok níž a ještě jedna učitelka z naší školy. S oběma ona baba vesele bavila a popřála jim hezký víkend. A když jsem odcházela já, ještě mě probodávala pohledem. Určitě mi přála, abych se s tou rezervovanou knížkou zadusila :D.
Zvláštní ale je, že když jsem si tam půjčila ještě tři další knížky, na ně mi nic neřekla. Nevím, co jí tak vadí na rezervacích, nebo na lidech, co čtou. Některým lidem se holt nezavděčíš...

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Tak to je teda něco.. :D Ještě, že v obou knihovnách, kam chodím, jsou příjemný lidi. Většinou. Potkala jsem tam jen jednu nepříjemnou ženskou, která nepříjemně jen vypadala, ještě se mě vyptávala jaká byla kniha, co jsem jí vracela a tak podobně :D Ostatní knihovnice mám ráda, máme tam takovou pohlednou blondýnku, mladou, takže jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy síla..v Plzni je naštěstí hodně poboček, takže si vybírám podle oblíbenosti kam jdu..je jen jedna pobočka, kde se knihovnice většinou tváří otráveně - ale tak proč tam dělají, když je to nebaví? Ať nechaj místo radši pro mě:D Ale jinak v těch ostatních pobočkách paráda, poradí, i knížky najdou..:)

    OdpovědětVymazat