Knižní nej

Knižní nej: Nejhorší kniha, kterou jsem četla

6:19 Tereza Vlčková 3 Comments

Tak tady to nebylo vůbec, ale vůbec těžké. Četla jsem knihy, které se mi nelíbily, přišly mi hloupé, ale nad tím vším ční jedna jediná:


Debilnější knihu jsem nikdy nečetla. Nikdy. Štěstí na dosah není nic, než sračka. Autorka ze sebe udělala učebnicový příklad Mary Sue a celá kniha je tak naivní a hloupoučká, že neměla nikdy spatřit světlo světa, natož ve vytištěné podobě. Vážně nechápu, koho "Irenka" podplatila, že to vyšlo. 

Horší knihu jsem za celých sedmnáct let svého života nečetla, a vážně si myslím že ani číst nebudu.


You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Té se budu určitě vyhýbat :D Recenzi jsem četla a fakt se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš!
    Nejvtipnější je, že já tu holku znám! Potkala jsem jí, když jsem dělala příjimačky na KJJ, byla hrozně milá....no zřejmě jsem jí neodhadla jako velkého fanouška 1D...a pisatelku "škváru" ...

    OdpovědětVymazat
  3. Já vůbec moc od současných českých spisovatelů nic nečtu, pár jich mám sice ráda, ale neupřednostnuju je.

    OdpovědětVymazat