Knižní nej

Knižní nej

8:08 Tereza Vlčková 2 Comments


Rozhodla jsem se také zapojit do tohoto projektu od world-of-fantasy-stories :) Jsem zvědavá, jestli to dojedu do konce :D Ale po dlouhé době mě nějaký projekt zaujal, už jenom proto, že je to podobné jako 30 days book challenge (kterou jsem nedokončila :D).

1. Nejlepší kniha, kterou jsi kdy četl/a
2. Nejhorší kniha, kterou jsi kdy četl/a
3. Nejvtipnější kniha, kterou jsi kdy četl/a
4. Nejsmutnější kniha, kterou jsi kdy četl/a
5. Nejzábavnější kniha, kterou jsi kdy četl/a
6. Nejtenčí kniha, kterou jsi kdy četl/a
7. Nejtlustší kniha, kterou jsi kdy četl/a
8. Nejnudnější kniha, kterou jsi kdy četl/a
9. Nejzajímavější kniha, kterou jsi kdy četla
10. Nejděsivější kniha, kterou jsi kdy četl/a
11. Nejdivnější kniha, kterou jsi kdy četl/a
12. Nejlevnější kniha, kterou jsi kdy četl/a
13. Nejdražší kniha, kterou jsi kdy četl/a
14. Nejnovější kniha, kterou jsi kdy četl/a
15. Nejstarší kniha, kterou jsi kdy četl/a
16. Nejvytouženější kniha, kterou jsi kdy četl/a
17. Nejkrásnější knižní obálka, kterou jsi kdy viděl/a
18. Nejošklivější knižní obálka, kterou jsi kdy viděl/a
19. Nejbarevnější knižní obálka, kterou jsi kdy viděl/a
20. Nejzajímavější knižní obálka, kterou jsi kdy viděl/a
21. Nejoriginálnější knižní obálka, kterou jsi kdy viděl/a
22. Kniha, na kterou jsi se nejvíce těšil/a
23. Kniha, která tě nejvíce NEJMILEJI překvapila
24. Kniha, která tě nejvíce NEJNEMILEJI překvapila
25. Kniha, která měla nejdelší název
26. Kniha, která měla nejkratší název
27. Kniha, kterou jsi nejrychleji přečetl/a
28. Kniha, kterou jsi četl/a dlouho
29. Kniha, o které nemůžeš ani slyšet

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Už jsem tuhle challenge viděla a možná se taky zapojím, zní fakt zajímavě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som si zas nie istá, či je to tento, alebo iný, ale aj ja mám v pláne nejaký urobiť :)

      Vymazat