Recenze: Zakázaná přitažlivost - Kateřina Petrusová

5:44 Tereza Vlčková 0 Comments

Autorka: Kateřina Petrusová
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 304
Vyprávění: Ich forma z pohledu Emily a Henryho
Ukázku si můžete přečíst zde.

Anotace: Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.
Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?

Kateřina Petrusová je taková česká spisovatelská stálice :) Od doby, kdy vyšla její první kniha, její příběhy čtu a nepřestávají mě hrozně bavit. I přesto, že se třeba jedná o jednodušší zápletky a celá náplň knihy je převážně pošťuchování mezi hlavními hrdiny, Katka to umí podat tak, že vás to prostě baví. Mám hrozně ráda její příběhy už jenom proto, že jsou hrozně milé a zahřejí na duši. A Zakázaná přitažlivost na tom není jinak.

Přestože mě druhý díl zklamal svou neakčností a Johnny mi v něm docela lezl na nervy, tady si svou reputaci napravil a zase to byl můj oblíbený bodyguard. A stejně jako ve druhém díle se i tady setkáváme s Paige a Mikem (ačkoliv jen přes telefon) a Robertem a Jo. Líbilo se mi zase "potkat" staré známé a je na tom vidět, že si je autorka opravdu oblíbila a těžko se jí s nimi loučí, což úplně chápu :)

Strašně mě bavily části, kdy se chlapi bavili mezi sebou, protože to autorka napsala skoro dokonale. Stejně jako Henryho části. Nechyběla sprostá slova a - ano - hříšné myšlenky, nebo spíš myšlenky na prasečinky :D. Nebudu si nic nalhávat, má je asi každý chlap, takže o to reálněji to na mě působilo. Jako kdyby si vážně měnily pero nadržený chlap a něžná blondýnka. To mě hrozně bavilo, protože ne každá autorka se dokáže vžít do mužské postavy a spoustu žen z chlapů a kluků udělá prach obyčejné fňukny nebo myšlením holky. Tohle ale není případ Katky, které se to povedlo napsat vážně dokonale. Plyšák Henry byl vážně chlap jak se patří!

Další, co se mi líbilo byla reálnost postav. A Henryho menší... problém. Nechci tady nic moc prozrazovat, protože jsem byla sama překvapená, když jsem se k té části dostala a musela jsem se hrozně smát, už jenom proto, že Em tak hrozně miluje knihy a vystudovala angličtinu. Tohle se vážně povedlo.

Teď budu jenom tiše doufat, že Katka napíše další pokračování téhle mafiánské série - třeba takový Kevin, bývalý přítel Paige, který dostal na stránkách této knihy větší prostor, určitě má svoje tajemství a bolístky, které by mu mohla pofoukat nějaká další hrdinka, no ne? :)

Ani na konci se bohužel žádná pořádná akce nekonala, ale to už jsem čekala, protože stejně je tomu v ostatních autorčiných knihách. Drží si jednu linii příběhu, ze které se o moc nevychýlí. Ale co, sakra! :D Kateřina Petrusová píše tak mile a nevtíravě vtipně, že je mi to úplně jedno. Protože tohle sice jsou mafiáni nebo bývalí mafiáni, ale v srdci to jsou prostě plyšáci. Roztomilý plyšáci!
(Prosím prosím prosím, ať je díl i o Kevinovi! :D)

Hodnocení: 9/10

Pokud se chcete dozvědět o autorce a knihách něco víc, ze "zákulisí", určitě dejte like autorčině stránce na Facebooku :)