Kay

10 faktů o mně

9:30 Tereza Vlčková 2 Comments




... miluju házení věcí z okna. Fakt. Ale nebojte, pod mým oknem je trávník. Takže nikomu (snad kromě pejskařů) nic na hlavu nespadne. I tak je dole ale pěkná sbírka. Před několika týdny jsem tam našla svojí kartičku na oběd, kterou jsem tam ale neházela a myslela jsem, že jsem ji ztratila.
... strašně mě fascinuje jádro. Jaderné bomby, jaderná energie, jaderné elektrárny. Černobyl - Moc se tam chci podívat, jakmile mi bude 18 (protože tam do té doby nepouštějí)
... mám ráda zvedaní poklopů a objevování míst, kam by nikoho jiného nenapadlo chodit. Jako třeba kryty, střechy a tak podobně
... víc než upravování sims mě baví upravování lidí. Photoshop umí prostě zázraky a tak se z nenamalovaný holky může stát dost realisticky namalovaná holka =D.
... mám ráda zombie a taky se za ně ráda převlékám =D.
... neskutečně ráda mluvím s kamarádkama o svých příbězích "knihách". Divím se, že jim ze mě nešibe, protože už si musí myslet, že ty postavy znají osobně
... ráda probírám lidi. Jakékoliv, od spolužáků po fiktivní postavy. Nepomlouvám, prostě je probírám =D. Co udělali, proč to udělali a tak podobně :D.
... nejím celou mrkev. Vždycky nechám konec =D
... mám ráda organizaci a pořádek, ale přijde mi, že si svoje věci moc zorganizovat neumím. Ze zdánlivě účinného roztřídění vznikne mírný chaos.
... ráda ovládám lidi =D.

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Černobyl je hoodně zajímavý místo!
    jinak jsem tvoje nová čtenářka, tak můžeš být i ty moje :)
    jinak pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. kartička na obědy pobavila :D
    s organizací to mam úplně stejně! :D:)

    OdpovědětVymazat