30 days book challenge

Den 1: Moje oblíbená kniha

9:04 Tereza Vlčková 1 Comments




Určitě budou znít tituly jako Hunger Games nebo Mediátor. Asi hlavně druhá jmenovaná kniha se mi hrozně moc líbila, ačkoliv jsem ji četla už před třemi nebo více roky, stále se k ní vracím. Cabotová je opravdu Spisovatelka s velkým S a v Mediátorovi nechyběla akce, napětí, humor a život. Dokáže vás pobavit, rozesmát, ale může ve vás i vyvolat strach o hlavní hrdinku.
A k samotné hlavní hrdince... Suze je doopravdy úžasná hrdinka, emancipovaná, soběstačná a připravená nakopat všem duchům (a často i lidem) zadek. Nečekejte žádnou ufňukanou opuštěnou slečinku, protože Suze je doopravdy skvělá. Žádná Bella, která by vám svým fňukáním pořád lezla na nervy.
A když už jsme u toho Stmívání, samozřejmě ho také musím zmínit. Dlouhou dobu byla tato série moje nejoblíbenější. Ale má svoje nedostatky, o tom žádná. Zato ale obdivuju propracovatnost, co se týče citů a pocitů, i když to je někdy docela přehnané.
Proto se mi možná Mediátor tak líbí. Je tam láska, humor, akce, a nějaké ty city a pocity samozřejmě také, ale není to nic přehnaného. Je to prostě normální život teenagera, šmrncnutý duchy, no =D.

You Might Also Like

1 komentář:

  1. Ach ach ach, mediátor, moje největší láska :D. Poprvé jsem ho četla asi před 4 lety a je to jedna z mála knih, které čtu stále znova a znova a pořád mě baví :).

    OdpovědětVymazat