Móda

Moje nehty

11:45 Tereza Vlčková 2 Comments



Klasika - magnetický lak. Není na tom nic složitého, a ta šedá je taková šedá.


Dále novinové nehty. Je dost hrůza najít noviny, které budou ideální. Taky se musí nehty máčet v alkoholu a dost mě překvapilo, že jsem od táty alkohol dostala bez keců a bez upozorňování, že mi není osmnáct =D.


Klasika, umělé nehty od vietnamců. Nehty v pohodě, ale asi je neumím sundat. Brr, nechtějte vidět moje nebohé nehty, když ty umělé šly dolů.


Vintage nehty, které jsem si namalovala. Považuju je za jedny z nejpovedenějších, které jsem si kdy udělala :).


Mráčkové nehty :). Koupila jsem si lak ve slevě za třicet korun, tak jsem ho hned vyzkoušela a ta hezky nebesky modrá mě inspirovala k přidání mraků. Bohužel jsem ztratila fotky, které jsem nafotila když byl lak čerstvý, takže jsem to musela dofotit o dva dny později a no... to už byly nehtíky trochu oloupané.

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Na ten magnetický lak jsem koukala v drogerce, ale nějak extra mě nenadchnul, když ho vidím u tebe, tak ho asi budu muset vyzkoušet :D jinak s těmi nehty od vietnamců - záleží zrovna na "výrobně" u nás v Hradci je dělají asi na třech místech a jen na jednom je umí hezky. Nechala jsem si je jednorázavě udělat na maturiťák s tím, že je dám pak dolů a už si je znova nedám (přetím jsem je nosila asi rok nepřetžitě)Bude zas chvilku trvat, než se dají dohromady.. :/
    Jinak ty mráčky vypadají parádně, už se úplně těším, až bude léto, když to vidím... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ty mráčkové nehty, ale ty novinové jsou úúžasné.

    OdpovědětVymazat