Nature,

Vzpomínky na léto

13:47 Tereza Vlčková 3 Comments

Ach jo. Děsně se mi stýská po létě, takže jsem se rozhodla zavzpomínat na letošní srpen, kdy jsem vyrazila ven ještě s digitálním foťákem Brianem a svým psem Čiky. Prošla jsem se a ještě si zafotila. S Hectorem by to bylo o poznání lepší, ale i tak jsem spokojená a fotky se mi líbí, protože jsou ostré, barevné a hlavně letní.
Doufám, že zavzpomínáte na léto se mnou a že se vám fotky budou líbit :).

I když Brian nemá makro nic moc, tyhle ostružiny, které rostly u cesty jsem si zamilovala :)

Ale ochutnat už jsem se neodvážila :D.
Pohled na koleje ze silničního mostu...
Moje oblíbené koryto pro potůček, který přitéká do rybníka. Bohužel bylo dost zarostlé a voda nikde, :D.
Jablka a jeřabiny, které tenkrát už tak trochu zvěstovaly podzim.
Nemohla jsem vybrat, který je lepší :). To rozhodněte sami :).
A tady už je náš pes Čiky. Obvykle moc nechodí (je slepá), spíš stojí, nebo je prostě pasivní, ale tenkrát jsem si docela rozpohybovala. Pořád byla sice dost pomalá, ale šla.
Na konci jsem se posadila k rybníku a četla si. Čiky se tvářila, jako by jí to tam patřilo =D.

You Might Also Like

3 komentáře: