Deník,

Rok 2012 v obrazech

15:14 Tereza Vlčková 1 Comments


Rozhodla jsem se udělat shrnutí celého roku v obrazech. Doufám, že se nezděsíte, protože se většinou jedná hlavně o moje fotky :D.
Každopádně to byl dobrý rok :D.

L E D E N


Odbarvila jsem svůj sešit s koněm. Technickej benzín dokáže zázraky.


A čekání na prince na bílém koni pokračuje, ale přesouvá se do mrazáku. Tam bych radši oheň nezapalovala, protože té zmrzliny by byla škoda.

Ú N O R


Konečně jsem se kouknula do školního krytu. Když je škola a zima tak ubíjející....

B Ř E Z E N


Obarvila jsem si vlasy z tmavě hnědé na černou :D. A taky si pořídila fotku v síťovanejch punčocháčích, když konečně začalo bejt teplo.

D U B E N


Takhle uklizeno jsem v pokoji ještě nikdy neměla.


A objevitelství pokračuje. Plus se do toho přidává fascinace Černobylem :D.

K V Ě T E N


Konečně teplo. Ležení na střeše a procházky s kamarádkama.


Taky začíná půjčování na léto. Šílím, že nebudu mít co číst a tohle je jenom začátek. Panebože... :D

Č E R V E N


Stalo se ze mě zombie.


A knížek přibylo... :D

Č E R V E N E C


Válení se doma, konečně relaxace. Lipno a focení... :D

S R P E N


Moje vášeň ke Kissákům se projevila tak, že jsem donutila kamarádky pomalovat si se mnou obličej jako členové téhle kapely. (Já jsem dole :D)

Z Á Ř Í

Něco by se určitě našlo, ale asi jsem na to byla moc vydeptaná ze školy :D.

Ř Í J E N


Na retro prodloužený jsem vyhrála cenu za nejlepší kostým. Na fotce to není moc vidět, ale bylo to hlavně kvůli účesu :).


Moje cena :D.

L I S T O P A D



Country prodloužená a moje nejkratší šaty :D. (Jsem druhá z leva :D)


Vánoční prodloužená a já vypadám jako dortík. Růžovej :D.


A taky jsem se s kamarádkou jala pouštět draka. Lítal jenom dolů ze střechy.

P R O S I N E C


No tady o tom nemá cenu diskutovat. Nejdřív jsem si od táty půjčila zrcadlovku od známého a už to jelo :D. Zamilovala jsem se do ní.


A věneček. Jak vám asi došlo, jsem nalevo :).


A pak jsem konečně dostala Hectora :D.


A už to jelo :D.


No tak jsem vás snad moc nevyděsila :D. Pro mě to byl ve směs docela fajn rok, sice jsem nedopsala ani jednu knížku, sprchuju se pořád šíleně dlouho, na blog se čas nenašel, ale i tak jsem moc ráda, že jsem ho prožila tak, jak jsem ho prožila :D.

You Might Also Like

1 komentář:

  1. Nádherné fotky. Moc ti to sluší.- Jo a miluju foćení, knihy a putíky:-)

    OdpovědětVymazat