Objevitelský deník

Objevitelský deník: Kryt

13:27 Tereza Vlčková 2 Comments


Tímto článkem vás vítám v rubrice objevitelský deník :D. Jak jsem psala v minulém článku, mám ráda objevování různýh míst, na která nikdo nesmí, tak proč se s tím neprezentovat na blogu? =D Snad na něj nikdo nepovolaný nepřijde, i když bude i v internetové podobě :D.

17

Ve škole máme šatny ve sklepě a vedle šaten si stojí kryty. Na každém konci suterénu je jeden, a další je potom ještě pod jídelnou, ale všeho do času. Hodlám poskytnout podrobný report, ale postupně. Nejdřív něco z historie: Naše škola byla postavená v roce 1958, to jest za studené války, takže se není co divit, že všichni po krytech tak bažili. Každopádně do krytů se - jak jste asi uhodli - nesmí. Jenže co bych to byla za objevitelku, kdybych s sebou nevzala pár kamarádů a nešli jsme zkoumat? :D
(BTW - kryt je bohužel už zamčený :/)


Kryt je většinou používán jako sklad krámů, které už se nikomu nehodí ale nechce se jim je vyhazovat. To známe, že? :D Akorát kdo nemá doma kryt má smůlu, protože věci nejsou tak docela zapomenuté a jednou se jich budete muset stejně zbavit.


Tady se nachází kotel a opět krámy. Těsně u dveří si můžete všimnout měřiče přetlaku (to je ta lesklá věc na stěně).


Další místnost, na kterou navazovala komora se vzduchotechnikou. Zářivky, krabice, staré papíry.


A konečně něco zajímavějšího; tohle je ventilace, a ty kovové kulaté kryty jsou náhradní filtry. Je vidět, že se myslelo doopravdy na všechno, a kryt není žádný nepropracovaný sklep.


A sprchy. Ale ne na běžné sprchování, tyhle mají za úkol smýt radiaci.


Tohle jsou opancéřované dveře ven z krytu. Jen pro zajímavost, v celém krytu není signál, ani těsně u dveří, které ho také nepropustí, takže v případě bombardování na smskování s maminkou rychle zapomeňte.


A další místnost, do které ústí ventilace. Doteď jsme ale nezjistili, kam vede. Na bendně (s filtry) si můžete všimnout starého rádia.


A jako poslední, výlez ven z krytu. Bohužel je trochu zatopený, tedy dál na podlaze je asi 10 cm vody. Nic, co by školní pantofle zvládly. Výlez ale ústí pár metrů od školy. Velice praktické, kdyby přišlo bombardování, vylézt tak blízko a hezky se ušpinit od trosek bývalého vzdělávacího zařízení.

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. To mi připomíná, jak jsme s kámoškou prošmejdily tetin sklep, když jsme u ní přes prázdniny přespávaly. :D Objevili jsme tři poličky "prehistorických" knih, asi 20 nepoužitých pneumatik, napočítaly jsme 14 pavouků a jedny nedojezené lasaně :D Tipovala jsem to na mrtvolu, ale smrdělo to stejně :D :D
    Škoda, že takový bunkr na škole nemáme. Pokud vím :D

    PS: Hrozně se mi líbí tvoje recenze na knížky. :) Četla jsem si recenzi na Školu noci a souhlasím skoro se vším, fakt upřímná recenze, líp bych to napsat nedokázala. Mohla bych tě poprosit, pokud jsi četla knížky Vampýrská akademie, Modrá krev nebo Krvavá romace, jestli by jsi sem nedala recenzi aspoň na jednu z nich, nebo mi popřípadě odepsala na blog, co si o nich myslíš? Chtěla jsem od rodičů za vysvědčení nějakou knížku o upírech a nevím, jakou si mám z těchto tří vybrat. :) Děkuju předem hrozně moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, já bych tak šmejdila....

    OdpovědětVymazat