Kay

Kay - profil

4:54 Tereza Vlčková 0 Comments

Konečně jsem se rozhodla, že tenhle blog trochu oživím. Tak na začátek, tady je můj profil, abyste věděli, kdo zhruba jsem. (Předpokládám, že mi teď ubude několik followerů :D)


Jméno: Terka V.
Přezdívka: Kay

Věk: 17 let
Datum narození: 11.8.
Znamení: lev

Barva vlasů: černá, poslední dobou černo-hnědo-červená, ale vlastně spíš pořád černá :D
Barva očí: modrá

Jsem hodně výbušná, ale přesto dost citlivá. Miluju psaní a čtení, a když můžu někomu dvě hodiny v kuse vykládat o svém příběhu a on mě poslouchá. Jako každý lev miluju pozornost a chci se nějak prosadit. Jak už bylo jistě řečeno, miluju psaní, a už jsem dokonce i "něco pořádného" napsala - Strange (150 stránek A4) a pokračování Awesome. Mimo to miluju focení -  www.by-one-eye.blogspot.com

Motto: Inside my heart is breaking, my make-up may be fleaking, but my smile still stays on - Queen

Oblíbenci:

Oblíbená hudební skupina: Mám ráda starší klasiku jako Pink Floyd, Michaela Jacksona, Joan Jett, Bonnie Tyler..., i novější, jako třeba Imagine Dragons, ale nejvíc miluju Queeny a The Beatles. Co se týče ostatní hudby, mám ráda taneční, melodickou, s inteligentním textem
Oblíbená kniha: série Hunger Games, Vlny zmítané smrtí, Tak padne náš svět, Čas žít, čas umírat a Na západní frontě klid od Remarqua a samozřejmě ale hlavně moje vlastní :D
Oblíbený film: Fantom opery, Hříšný tanec
Oblíbená barva: mám ráda všechny barvy, jarní zelenou, fialovou, růžovou, černou :)
Oblíbené místo: ráda se procházím, klidně sama, po městě nebo po přírodě, to už je jedno, hlavně, když mám sluchátka. Taky u toho mám ráda foťák, abych mohla zachytit obyčejné chvilky

Ostatní:

Povaha: Kromě pár vlastností se nijak extra popisovat nebudu, každopádně o mně říkají (a mají pravdu), že jsem labilní, citlivá a všechno moc řeším. Jsem dost výbušná, ale dokážu se zastat a stát si za svým názorem, a věřím, že dokážu všechno, co budu chtít - ale jen, když se mi bude chtít =D.
Mám ráda: oční linky (když je čas a příležitost =D), vůni chlóru, sešity, propisky (jsem fanatik), deodoranty (taky fanatik), ponocování a potom dlouhé vyspávání (nejlíp do půl dvanáctý a dýl :D), knihy, psaní básniček, samozřejmě psaní a focení
Domácí zvířata: pes Čiky, měla jsem i rybičky, ale všechny jsem pozabíjela a nakonec mi akvárko vyteklo do knihovny, takže jsem na ně rezignovala :D

No snad je to všechno :). Myslím, že jsem toho o sobě napsala víc než dost, ale pokud byste měli nějaké otázky, klidně se ptejte =).

Pořád jsem se úplně nerozhodla, o čem by tenhle blog měl být. Moje fotky a recenze? Jenom recenze? Moje psaní? Deník? Nevím, uvidím. Recenze bych psala ráda, baví mě dělit se o názor s ostatními, ale potom by mi čtení přišlo jako povinnost. Mimo to se nechci až příliš začleňovat do komunity knižních blogů. Ale možná to bude nejlepší. No, fakt nevím. Ještě uvidím. Doufám, že tohle není zase poslední článek na několik měsíců :D

You Might Also Like

0 komentářů: