Typy

Píšu knihu, povídku, básničky - Kam s tím? #2

7:15 Tereza Vlčková 0 Comments

Dnes vám chci představit dva další servery, na kterých může publikovat svá díla. Proč jsem je nezveřejnila s minulým článkem? Protože se od předchozích třech serverů liší tím, že se sice můžete zaregistrovat, ale admini vás musí schválit, abyste mohli publikovat články.


Bez hranic je první server, která vám chci představit. Jak už jsem psala, můžete si založit profil, ale pokud chcete publikovat články, musíte napsat na administraci a poslat jim něco o sobě a krátkou ukázku své tvorby.
Pokud vás vezmou, můžete napsat článek, ale opět musíte čekat, než ho zkontrolují a nastaví k vydání, což může trvat poměrně dlouhou dobu.


Snílkov je dnes druhým (a posledním) portálem, který chci představit. Vede ho známá blogerka Syki a postup je stejný jako u předchozího serveru. Všechny obrázky musíte poslat admince, formátování článků a jejich úprava podléhá také jí.
Bohužel tento portál je poslední dobou docela neaktivní, ale pokud se zkusíte přihlásit, možná to budete právě vy, kdo ho oživí :)


Jak už jsem psala, nevýhoda u obou těchto portálů je nutnost schválení administrátorem. Stejně tak je složitější nahrávání obrázků. Zkrátka nemůžete být tak docela svým vlastním pádem, což mi příliš nevyhovuje, ale obě tyto stránky mají jistý punc toho, že se tam dostanou opravdu jen ti "lepší" autoři, díky sítu adminů a přijímacího e-malu.

Je to zkrátka jen na vás, které portály zvolíte. Můžete zkusit úplně všechno a uvidíte, kde budete mít největší úspěch. Já jsem třeba na všech :)


Doufám, že vám článek pomohl. Jeho první část najdete TADY.

Pokud máte dotazy, klidně se na cokoli ptejte.

Pokud se chcete podělit s podobnými servery, piště do komentářů, ať mám o čem psát další článek na tohle téma. Sama totiž víc podobných serverů neznám :D

You Might Also Like

0 komentářů: