Psaní

You know you're writer when...

15:12 Tereza Vlčková 4 Comments

Jestli si říkáte, že už vám psaní leze na mozek a úplně vás strhlo i v běžném životě a to tak moc, že už se vám to nezdá normální, nebojte se. Je to normální. Jste přece spisovatelé! A tak si nějaké to bláznění můžete dovolit. Přeci jen, máte v hlavě vlastní světy a desítky lidí, které jste museli od základů vymyslet a dát jim život. Tak je pochopitelné, že nemůžete být tak docela normální.

Takže ještě dřív, než vám začnu popisovat svoje úchylky, které mi psaní přineslo, prostudujte si následující stránku:


Hrozně mě pobavila a rozesmála. Sedí na mě asi tak 98% všeho, co tam je. Dokonce jsem si většinu vytiskla a nalepila, protože je až neuvěřitelné, jak moc se mi to podobá.

Myslím, že tohle nemusím vůbec komentovat :D Kolik z nás si vymyslelo naprosto dokonalý protějšek splňující všechny naše složité požadavky v chování, vzhledu a vůbec všem? To je potom vážně těžké se nezamilovat, když dokonalý kluk/chlap je přímo ve vaší ložnici... teda pardon, ve vaší hlavě.









To je jednom malá ochutnávka z oné božské stránky :D Určitě se podívejte. Nejste v tom sami.

You Might Also Like

4 komentáře:

  1. Tak tohle mě fakt pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pár jich je fakt skvělých :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D ten posledny sa aj mne niekedy stava neznasam to :D

    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat